JSME JEDINNÝ AUTORIZOVANÝ SERVIS ZNAČKY LG VE ZLÍNSKÉM KRAJI

Při opravách používáme výhradně originální díly přímo od výrobce. Nesvěřujte svůj drahý přístroj neautorizovanému servisu bez potřebné certifikace. V rámci programu „Servis doma“ není navíc nutné ani přístroj nikam vozit …

Je Váš přístroj v záruce a potřebujete provést záruční opravu?

 

Společnost LG Electronics CZ, s.r.o. nabízí svým zákazníkům, držitelům platného záručního listu, aktuální službu pod názvem Servis u Vás doma.
Pokud je Váš přístroj v záruce a potřebujete provést záruční opravu, ZDARMA k vám přijede zástupce servisu LG, který přístroj opraví u Vás doma nebo výrobek vyzvedne a opraví ve vlastních prostorách a následně doručí zpět k Vám.

Na které výrobky se služba vztahuje?

  • Domácí spotřebiče: pracky, lednicky, sušicky, myčky, americké lednice (tzv. side by side)
  • Spotřební elektronika: plazmové a LCD televize s úhlopříčkami 94 cm (37“) a vetší

Zákazník

Infolinka cz

Zákazník si připraví platný, vyplněný a potvrzený záruční list.

Záruční list naleznete na viditelném místě, na krabici zakoupeného přístroje, v průhledné plastové fólii.

Infolinka LGE

Operátorka na infolince zaregistruje objednávku opravy a předá ji do servisu. Uvede-li zákazník číslo mobilního telefonu, obdrží SMS zprávu s potvrzením příjmu objednávky a telefonní číslo servisu.

Servis

Servis do 2 pracovních dnů kontaktuje zákazníka a domluví termín návštěvy. Po příjezdu k zákazníkovi se zástupce servisu rozhodne, zda je možné opravu provést na místě, či je nutné výrobek odvézt do servisního centra. Pokud bude výrobek odvezen k opravě, bude po opravě přivezen zpět.

Ikonky označující výrobky LG, na které se služba Servis u Vás doma vztahuje:

Servis u vas doma small
Podmínky služby Servis u vás doma
zákazník je držitelem platného vyplněného záručního listu LG Electronics CZ, s.r.o., potvrzeného prodejcem, u kterého byl výrobek zakoupen
výrobek je dovezený výhradně společností LG Electronics CZ, s.r.o.
výrobek je v záruce a zákazník potřebuje provést záruční opravu
Tato služba se nevztahuje na
uživatelská nastavení (nastavení obrazu, menu, ladění TV)
na aktualizaci firmware
na zapojení přístroje a vysvětlení funkcí
na montáž a instalaci přístroje

Pozor!

Veškeré námi nabízené zboží má platný český záruční list (viz. obrázek). Jedná se tedy o zboží určené výhradně pro náš český trh, které je distribuované společností LG Electronics CZ, nikoliv o nelegální černý dovoz, na který se žádná platná záruka nevztahuje! Záruční list naleznete na viditelném místě zakoupeného přístroje v průhledné plastové fólii. Vyžadujte záruční list od prodejce při koupi přístroje. Nezapomeňte, že záruční list je platný, pouze když je správně a úplně vyplněný. Nechejte si jej proto při koupi vyplnit a potvrdit.

Servis spotřebičů LG

Pokud je Váš přístroj v záruce a potřebujete provést záruční opravu, ZDARMA k vám přijede
zástupce servisu LG, který přístroj opraví u Vás doma nebo výrobek vyzvedne a opraví ve vlastních prostorách a následně doručí zpět k Vám.

U pozáručních oprav garantujeme jako certifikovaný servisní partner LG nejvýhodnější cenu a použití výhradně originálních dílů.